Izvorni znanstveni članak
Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?
Sonja Radas
Puni tekst: hrvatski pdf 90 Kb
str. 30-51
preuzimanja: 471
citiraj
APA 6th Edition
Radas, S. (2005). Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?. Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (105), 30-51. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18398
MLA 8th Edition
Radas, Sonja. "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 15, br. 105, 2005, str. 30-51. https://hrcak.srce.hr/18398. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Radas, Sonja. "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?." Privredna kretanja i ekonomska politika 15, br. 105 (2005): 30-51. https://hrcak.srce.hr/18398
Harvard
Radas, S. (2005). 'Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?', Privredna kretanja i ekonomska politika, 15(105), str. 30-51. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18398 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Radas S. Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2005 [pristupljeno 24.11.2024.];15(105):30-51. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18398
IEEE
S. Radas, "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.15, br. 105, str. 30-51, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18398. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 258 Kb
str. 30-51
preuzimanja: 19.552
citiraj
APA 6th Edition
Radas, S. (2005). Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?. Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (105), 30-51. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18398
MLA 8th Edition
Radas, Sonja. "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 15, br. 105, 2005, str. 30-51. https://hrcak.srce.hr/18398. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Radas, Sonja. "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?." Privredna kretanja i ekonomska politika 15, br. 105 (2005): 30-51. https://hrcak.srce.hr/18398
Harvard
Radas, S. (2005). 'Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?', Privredna kretanja i ekonomska politika, 15(105), str. 30-51. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18398 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Radas S. Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2005 [pristupljeno 24.11.2024.];15(105):30-51. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18398
IEEE
S. Radas, "Difuzijski modeli u marketingu: kako modelirati efekt egzogenih varijabli?", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.15, br. 105, str. 30-51, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18398. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
U marketingu se difuzijski modeli tradicionalno koriste za modeliranje dinamike životnog ciklusa proizvoda, za predviđanje potražnje za novim proizvodom te kao pomoć pri donošenju odluka u vezi s uvođenjem proizvoda na tržište. Od kada su se počeli koristiti u marketingu, difuzijski su modeli postali vrlo kompleksni. Ta je složenost posljedica potrebe da se poveća prognostička sposobnost modela i da se oni što više prilagode potrebama menadžera. Vezano s time, jedan od izazova u difuzijskom modeliranju jest inkorporiranje marketinških varijabli. Ovaj članak nudi okvir unutar kojeg se mogu sistematizirati difuzijski modeli u marketingu, pri čemu se poseban naglasak stavlja na ulogu marketinških varijabli. U članku su uspoređeni različiti modeli, te su izložene njihove prednosti i nedostaci. Ujedno su ponuđene neke smjernice za buduća istraživanja.
Ključne riječi
difuzija inovacija; difuzijski modeli
Hrčak ID:
18398
URI
https://hrcak.srce.hr/18398
Datum izdavanja:
10.1.2006.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 21.680
*