Skip to the main content

Review article

Analiza čimbenika odabira visokoškolske ustanove od strane studenata kao podloga za donošenje marketinških odluka na Visokoj školi za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski

Danijel Knežević orcid id orcid.org/0000-0003-0422-4610 ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski
Ivana Glavurdić ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski


Full text: croatian pdf 242 Kb

page 127-137

downloads: 284

cite


Abstract

Područje rada pripada marketingu visokog obrazovanja. Istraživanje čimbenika za odabir visokoobrazovne ustanove od strane studenata predstavlja temelj za donošenje marketinških odluka u visokoobrazovnoj ustanovi, a bez adekvatne marketinške strategije, visokoobrazovna ustanova će teško opstati na tržištu sa sve većom konkurencijom i sve većim izborom studijskih programa. Rezultati rada daju podlogu odabranoj visokoobrazovnoj ustanovi za postavljanje adekvatne marketinške strategije koja će se temeljiti na segmentaciji tržišta i pravilnom pozicioniranju. Rad se sastoji od pet dijelova i daje podlogu za daljnja istraživanja navedene problematike u Republici Hrvatskoj.

Keywords

čimbenici za odabir visokoobrazovne ustanove; marketinško odlučivanje; visokoobrazovne ustanove

Hrčak ID:

196932

URI

https://hrcak.srce.hr/196932

Publication date:

27.3.2018.

Visits: 769 *