Review article
https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2726
Reakcije djece na aktivno slušanje glazbe kroz pokret, likovnost i verbalnost
Jelena Blašković
orcid.org/0000-0003-2552-6802
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Ana Kuliš
orcid.org/0000-0002-9065-7975
; Kindergarten Radost in Zagreb
Abstract
Slušanje glazbe jedno je od najmlađih područja u sustavu ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. To je glazbena aktivnost u kojoj djeca aktivno upoznaju svijet glazbe putem osjetila unutar kojeg se potiče izražavanje glazbenih doživljaja posredstvom različitih odgojno-obrazovna područja. Cilj rada bio je ispitati reakcije djece na aktivno slušanje glazbe putem tri načina izražavanja – pokretom, likovnošću i verbalno. Sudjelovala su djeca iz tri zagrebačka vrtića u devet vrtićkih skupina (N=204). Istraživanje je pokazalo da djeca pozitivno reagiraju na glazbu te se rado uključuju u takvu vrstu glazbene aktivnosti putem sva tri načina izražavanja reakcija.
Keywords
aktivno slušanje glazbe; djeca predškolske dobi; istraživanje
Hrčak ID:
201201
URI
Publication date:
27.12.2017.
Visits: 3.547 *