Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2709

Doktorsko obrazovanje za održivu budućnost: Što sveobuhvatni portfelj ima s tim?

Snežana Ratković ; Brock University, Faculty of Education
Vera Woloshyn ; Brock University, Faculty of Education


Full text: english pdf 231 Kb

page 293-315

downloads: 208

cite

Full text: croatian pdf 231 Kb

page 293-315

downloads: 345

cite


Abstract

U ovom radu predstavljamo Zajednički Ph.D. Program iz obrazovnih studija koji održavaju tri sveučilišta u Ontariu, Kanada, raspravljamo o ulozi sveobuhvatnog portfelja u obrazovanju istraživača i opisujemo našu viziju održivog doktorskog obrazovanja i održive budućnosti na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini. Raspravljamo o važnosti sveobuhvatnog portfelja za zadržavanje studenata u doktorskim programima, razvoj vještina učenja za 21. stoljeće, mentorstvo, kompetencije pojedinca kao znanstvenika i holističko doktorsko obrazovanje. Istražili smo temeljna pitanja: Što funkcionira? Što ne funkcionira? Što nedostaje? Na kraju, zaključujemo s kritičnim razmišljanjima i preporukama na razini doktorskih studija, kao i s obzirom na interese ključnih sudionika, uključujući studente, mentore, dizajnere nastavnog plana i programa, voditelje doktorskih programa i kreatore zakona i uredbi doktorskih studija.

Keywords

holističko doktorsko obrazovanje; Kanada, mentorstvo; doktorat u obrazovanju; učenje u 21. stoljeću

Hrčak ID:

201192

URI

https://hrcak.srce.hr/201192

Publication date:

27.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.405 *