Review article
https://doi.org/10.31522/p.26.1(55).14
Komparativna analiza profesionalne naobrazbe i projekata krajobrazne arhitekture u Iranu
Mehdi Khakzand
orcid.org/0000-0001-9390-3433
; Iran University of Sciences & Technology [IUST], School of Architecture and Environmental Design, Tehran, Iran
Koorosh Aghabozorgi
; Qazvin Islamic Azad University, Qazvin, Iran
Abstract
Ovaj se rad bavi istraživanjem suvremene iranske perivojne arhitekture iz dvije perspektive: obrazovanja s jedne strane i stručnih projekata s druge strane. Rad je strukturiran u dvije cjeline od kojih se prva bavi kvalitativnom metodom utemeljene teorije kojom se analiziraju teorije putem kodiranja koncepata. U drugom se dijelu rada komparativnim pristupom analizira kriterij dobiven u prvome dijelu u njegovoj primjeni na spomenuta dva područja suvremene iranske perivojne arhitekture.
Keywords
utemeljena teorija; Iran; obrazovanje u perivojnoj arhitekturi; perivojna arhitektura kao profesija; teorija perivojne arhitekture
Hrčak ID:
201897
URI
Publication date:
30.6.2018.
Visits: 2.127 *