Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.31522/p.26.1(55).14

Komparativna analiza profesionalne naobrazbe i projekata krajobrazne arhitekture u Iranu

Mehdi Khakzand orcid id orcid.org/0000-0001-9390-3433 ; Iran University of Sciences & Technology [IUST], School of Architecture and Environmental Design, Tehran, Iran
Koorosh Aghabozorgi ; Qazvin Islamic Azad University, Qazvin, Iran


Full text: english pdf 236 Kb

page 184-197

downloads: 780

cite


Abstract

Ovaj se rad bavi istraživanjem suvremene iranske perivojne arhitekture iz dvije perspektive: obrazovanja s jedne strane i stručnih projekata s druge strane. Rad je strukturiran u dvije cjeline od kojih se prva bavi kvalitativnom metodom utemeljene teorije kojom se analiziraju teorije putem kodiranja koncepata. U drugom se dijelu rada komparativnim pristupom analizira kriterij dobiven u prvome dijelu u njegovoj primjeni na spomenuta dva područja suvremene iranske perivojne arhitekture.

Keywords

utemeljena teorija; Iran; obrazovanje u perivojnoj arhitekturi; perivojna arhitektura kao profesija; teorija perivojne arhitekture

Hrčak ID:

201897

URI

https://hrcak.srce.hr/201897

Publication date:

30.6.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.127 *