Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2912

Preoblikovanje metalingvističkog znanja i metoda učenja engleskoga kao stranoga jezika na tercijarnoj razini: longitudinalna studija slučaja

Xiaodong Zhang orcid id orcid.org/0000-0001-7216-6542 ; Beijing Foreign Studies University, School of English and International Studies


Full text: english pdf 294 Kb

page 673-702

downloads: 349

cite

Full text: croatian pdf 294 Kb

page 673-702

downloads: 295

cite


Abstract

Ovo istraživanje govori o načinu na koji je eksplicitno poučavanje upotrebe jezika putem stvaranja značenja u kontekstu (tj. upotrebe jezika kao dinamične interakcije između konteksta, značenja i lingvističkih obilježja) utjecalo na metalingvističko znanje studentice engleskoga kao stranoga jezika na tercijarnoj razini, kao i njezinih metoda učenja jezika. Utemeljeno na kvalitativnoj analizi intervjua, razgovora i pisanih uzoraka skupljenih tijekom jedne akademske godine od učenice engleskoga kao stranoga jezika na fakultetskoj razini, istraživanje pokazuje da je stjecanje nove metalingvističke perspektive upotrebe jezika kao stvaranja značenja u kontekstu – što se razlikovalo od prijašnjih spoznaja upotrebe jezika kao dekontekstualizirane rečenične točnosti – bio proces interakcije s različitim čimbenicima. Ti su čimbenici uključivali njezinu strast za izazovnim zadatcima i izgradnjom vlastitog profesionalnog identiteta. Dodatno, tijekom godine, učenica je također usvojila odgovarajuću razinu jezične pismenosti koja se podudara s prihvaćenom jezičnom pismenošću cijenjenom u autentičnim engleskim jezičnim zajednicama.

Keywords

engleski kao strani jezik; učenici jezika; stvaranje značenja; sistemska funkcionalna lingvistika; tranzicija

Hrčak ID:

204136

URI

https://hrcak.srce.hr/204136

Publication date:

28.6.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.369 *