Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2617

Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture

Marija Brajčić orcid id orcid.org/0000-0002-2440-7724 ; University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Preschool Education
Dubravka Kuščević orcid id orcid.org/0000-0002-4572-9933 ; University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Teacher Education
Marta Pupić Bakrač ; Elementary School Majstor Radovan in Trogir


Full text: english pdf 215 Kb

page 765-788

downloads: 666

cite

Full text: croatian pdf 215 Kb

page 765-788

downloads: 522

cite


Abstract

Cilj ovog rada bio je istražiti koliko učitelji prepoznaju likovno nadarene učenike mlađe školske dobi. U istraživanju je sudjelovalo 150 učitelja razredne nastave iz Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije u Hrvatskoj. Zadatak učiteljica bio je iskreno odgovoriti na anketna pitanja vezana uz karakteristike likovno nadarenog djeteta.
Rezultati su pokazali kako su učitelji upoznati s karakteristikama likovno nadarene djece. Također, utvrdili smo da postoji statistički značajna razlika u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi s obzirom na trajanje radnog staža. Naime, mlađe sudionice s manje radnog iskustva slabije identificiraju likovno nadarene učenike od starijih učiteljica s više iskustva i manje obrazovanja. Nije uočen značajan utjecaj mjesta stanovanja u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi. Zaključili smo da je iskustvo bitan faktor u identifikaciji likovno nadarenih učenika.

Keywords

likovno nadareno dijete; nastava likovne kulture; učitelj; učenik

Hrčak ID:

207407

URI

https://hrcak.srce.hr/207407

Publication date:

27.9.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.769 *