Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2902

Učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika

Tolga Erdoğan orcid id orcid.org/0000-0001-9102-4646 ; Trabzon University, Faculty of Education, Department of Classroom Education


Full text: english pdf 321 Kb

page 867-902

downloads: 152

cite

Full text: croatian pdf 321 Kb

page 867-902

downloads: 404

cite


Abstract

Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika. U istraživanju je sudjelovao 21 ispitanik, a koristila se ,,mješovita“, kvantitativno-kvalitativna metoda. Budući su nastavnici sudjelovali u aktivnostima pisanja uz primjenu metode kreativne drame u trajanju od 12 tjedana. Na početku i na kraju provedbe istraživanja upotrijebljen je Test straha od pisanja kako bi se odredio strah od pisanja budućih nastavnika. Koristili su se također dnevnici i intervjui da bi se utvrdilo što ispitanici misle o provedenom postupku. Dobiveni su rezultati pokazali da metoda kreativne drame smanjuje strah od pisanja budućih nastavnika, a podati proizašli iz dnevnika i intervjua taj su zaključak potvrdili.

Keywords

kreativna drama; pisanje, strah od pisanja; budući nastavnici

Hrčak ID:

207410

URI

https://hrcak.srce.hr/207410

Publication date:

27.9.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.228 *