Skip to the main content

Review article

NOVE IMAGINACIJE: WEB 3.0 I PR

Damir Kukić ; Univerzitet u Zenici
Edin Tabak ; Univerzitet u Zenici/Curtin University Australia


Full text: english pdf 34 Kb

page 203-203

downloads: 221

cite

Full text: croatian pdf 159 Kb

page 184-202

downloads: 1.365

cite


Abstract

Web 3.0 je još uvijek teoretski koncept i kao takav predmet je različitih tumačenja i pretpostavki. Iako postoje različiti stavovi o tome što predstavlja Web 3.0, očito je kako podrazumijeva uporabu inteligentnije tehnologije, što će računalnim spravama omogućiti razumijevanje konteksta u kojima se stvara, distribuira i percipira informacija. Današnja internetska tehnologija to nije u stanju, a Web 3.0 ili semantički web, utemeljen je na ideji definiranja strukture podataka s učinkovitijim otkrivanjem, automatizacijom i povezivanjem tih podataka u različitim aplikacijama. Web 3.0 predstavlja i novu paradigmu u području PR-a s dva bliska koncepta – Linked Data i Internet of Things. Dvije najvažnije posljedice ove paradigme su omogućiti informacijama da pronalaze ljude te da odnosi s javnošću postanu i odnosi sa stvarima. U tome svijetu PR će postati još važniji jer će PR poruke više biti usmjerene na specifične korisnike, a PR će imati veoma bitnu ulogu u stvaranju svake poslovne odluke.

Keywords

mediji; web 3.0; odnosi s javnošću; informacija

Hrčak ID:

212444

URI

https://hrcak.srce.hr/212444

Publication date:

29.11.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.695 *