Review article
NOVE IMAGINACIJE: WEB 3.0 I PR
Damir Kukić
; Univerzitet u Zenici
Edin Tabak
; Univerzitet u Zenici/Curtin University Australia
Abstract
Web 3.0 je još uvijek teoretski koncept i kao takav predmet je različitih tumačenja i pretpostavki. Iako postoje različiti stavovi o tome što predstavlja Web 3.0, očito je kako podrazumijeva uporabu inteligentnije tehnologije, što će računalnim spravama omogućiti razumijevanje konteksta u kojima se stvara, distribuira i percipira informacija. Današnja internetska tehnologija to nije u stanju, a Web 3.0 ili semantički web, utemeljen je na ideji definiranja strukture podataka s učinkovitijim otkrivanjem, automatizacijom i povezivanjem tih podataka u različitim aplikacijama. Web 3.0 predstavlja i novu paradigmu u području PR-a s dva bliska koncepta – Linked Data i Internet of Things. Dvije najvažnije posljedice ove paradigme su omogućiti informacijama da pronalaze ljude te da odnosi s javnošću postanu i odnosi sa stvarima. U tome svijetu PR će postati još važniji jer će PR poruke više biti usmjerene na specifične korisnike, a PR će imati veoma bitnu ulogu u stvaranju svake poslovne odluke.
Keywords
mediji; web 3.0; odnosi s javnošću; informacija
Hrčak ID:
212444
URI
Publication date:
29.11.2018.
Visits: 2.727 *