Skip to the main content

Review article

GERILSKI PRISTUP IMPLEMENTACIJI KONCEPTA CRMa 2.0

Branimir Dukić orcid id orcid.org/0000-0002-4821-7327 ; Ekonomski fakultet u Osijeku
Marija Besten ; Osijek
Stojanka Dukić orcid id orcid.org/0000-0002-4821-7327 ; dux Mission d.o.o. Osijek


Full text: croatian pdf 222 Kb

page 29-48

downloads: 399

cite

Full text: english pdf 28 Kb

page 49-49

downloads: 124

cite


Abstract

Društvene mreže predstavljaju svojevrsne virtualne trgove, odnosno tržnice
na kojima se odvija suvremeni društveni i ekonomski život. Kao točka
dodira između ponude i potražnje u virtualnome okruženju, društvene
mreže su pogodne za implementaciju kolaborativnoga dijela sustava
za upravljanje odnosima s potrošačima, a time postaju i temelj za izgradnju
suvremenih integralnih sustava za upravljanje odnosima s potrošačima.
No, virtualne društvene mreže obuhvaćaju velik broj sastavnica koje
okupljaju ogroman broj ljudi i djeluju bez vremenskoga i prostornoga
ograničenja. Da bi se razriješio problem složenosti holističkoga pristupa
implementaciji upravljanja odnosima s potrošačima na virtualnim društvenim
mrežama, kao racionalna alternativa nameće se gerilski pristup
rješavanju ovoga problema. Radi kvalitetnijega rješavanja problema,
istraženo je što je to marketing odnosa, odnosno koncept upravljanja
odnosima s potrošačima, te su sagledana načela njegova djelovanja. Također,
istražen je koncept Weba 2.0 te mjesto i uloga društvenih mreža
u njemu, kao i njihova popularnost. Konačno, anketiranjem je istraženo
sudjelovanje ispitanika u društvenim mrežama, njihova mišljenja o
potencijalima društvenih mreža i na temelju toga predložena su načela
gerilskoga pristupa implementaciji koncepta CRM-a 2.0. Ona podrazumijevaju
prije svega prihvaćanje koncepta CRM-a 2.0 zbog njegove sveobuhvatnosti
i važnosti, ali i koncentraciju prilikom implementacije na
najpopularnije društvene mreže među ispitanicima.

Keywords

marketing; marketing odnosa; CRM 2.0; gerilski; Web 2.0; društvene mreže

Hrčak ID:

216126

URI

https://hrcak.srce.hr/216126

Publication date:

16.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.144 *