Original scientific paper
ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)
Renata Peroš
; National museum Zadar
Full text: croatian pdf 220 Kb
page 76-103
downloads: 965
cite
APA 6th Edition
Peroš, R. (2015). ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR). Hum, 10 (14), 76-103. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/216292
MLA 8th Edition
Peroš, Renata. "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)." Hum, vol. 10, no. 14, 2015, pp. 76-103. https://hrcak.srce.hr/216292. Accessed 7 May 2024.
Chicago 17th Edition
Peroš, Renata. "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)." Hum 10, no. 14 (2015): 76-103. https://hrcak.srce.hr/216292
Harvard
Peroš, R. (2015). 'ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)', Hum, 10(14), pp. 76-103. Available at: https://hrcak.srce.hr/216292 (Accessed 07 May 2024)
Vancouver
Peroš R. ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR). Hum [Internet]. 2015 [cited 2024 May 07];10(14):76-103. Available from: https://hrcak.srce.hr/216292
IEEE
R. Peroš, "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)", Hum, vol.10, no. 14, pp. 76-103, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/216292. [Accessed: 07 May 2024]
Full text: english pdf 22 Kb
page 104-104
downloads: 153
cite
APA 6th Edition
Peroš, R. (2015). ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR). Hum, 10 (14), 76-103. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/216292
MLA 8th Edition
Peroš, Renata. "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)." Hum, vol. 10, no. 14, 2015, pp. 76-103. https://hrcak.srce.hr/216292. Accessed 7 May 2024.
Chicago 17th Edition
Peroš, Renata. "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)." Hum 10, no. 14 (2015): 76-103. https://hrcak.srce.hr/216292
Harvard
Peroš, R. (2015). 'ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)', Hum, 10(14), pp. 76-103. Available at: https://hrcak.srce.hr/216292 (Accessed 07 May 2024)
Vancouver
Peroš R. ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR). Hum [Internet]. 2015 [cited 2024 May 07];10(14):76-103. Available from: https://hrcak.srce.hr/216292
IEEE
R. Peroš, "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)", Hum, vol.10, no. 14, pp. 76-103, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/216292. [Accessed: 07 May 2024]
Abstract
Razvojem interneta muzeji postaju aktivni sudionici umreženoga društva.
Naime, društvene mreže već su važna platforma muzeja u komunikaciji
s korisnicima pa tako i Narodni muzej Zadar sve informacije
bitne za cjelokupni njegov rad pruža preko društvene mreže Facebook.
Cilj ovoga rada je istražiti ulogu, domete i značenje društvene mreže Facebook
u komunikaciji Narodnoga muzeja Zadar s posjetiteljima. Metoda
anketnoga istraživanja provedena je na uzorku od 123 posjetitelja
Narodnoga muzeja Zadar tijekom srpnja i kolovoza 2015. godine. Glavni
rezultati istraživanja upućuju na zaključak da je društvena mreža Facebook
važan komunikacijski kanal, premda ne i najvažniji izvor informacija
u odnosu na ostale masovne medije. Rezultati istraživanja predstavljaju
potencijalne smjernice za oblikovanje komunikacijske strategije Muzeja
u društvenim medijima.
Keywords
muzej; muzejska komunikacija; društvene mreže; Facebook
Hrčak ID:
216292
URI
https://hrcak.srce.hr/216292
Publication date:
16.12.2015.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.006
*