Skip to the main content

Professional paper

Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine

Gorica Stevanović ; Škola engleskog jezika, Internacionalni univerzitet u Sarajevu, Sarajevo, Bosna i Hercegovina


Full text: croatian pdf 798 Kb

page 373-388

downloads: 418

cite

Full text: english pdf 787 Kb

page 389-404

downloads: 745

cite


Abstract

Zahvaljujući sve većoj pozornosti koja se posvećuje podučavanju engleskoga jezika kao međunarodnoga jezika i razvoju interkulturalne kompetencije kod učenika, veliki trud uložen je u diversifikaciju i decentralizaciju kulturnoga sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika. U ovome radu koristi se analiza sadržaja kako bi se ustanovila zastupljenost lokalnog, ciljnog i međunarodnoga kulturnog sadržaja u tekstovima u trima udžbenicima: Challenges, Way to Go i Project, koji su jedina tri udženika koja je odobrilo Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke za uporabu u osmome razredu osnovnih škola u Federaciji Bosne i Hercegovine. Cilj je ove analize ustanoviti koje su zemlje predstavljene u svakome tekstu i ispitati potiču li vježbe koje prate tekst učenike na razmišljanje o sličnostima i razlikama među kulturama. Analiza sadržaja pokazuje da se tri udžbenika razlikuju u prikazu kulturnoga sadržaja i da zahtijevaju od učenika različite razine angažmana sa sadržajem.

Keywords

udžbenici engleskoga jezika; međunarodna kultura; lokalna kultura; ciljna kultura

Hrčak ID:

216735

URI

https://hrcak.srce.hr/216735

Publication date:

21.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.697 *