Stručni rad
Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine
Gorica Stevanović
; Škola engleskog jezika, Internacionalni univerzitet u Sarajevu, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Puni tekst: hrvatski pdf 798 Kb
str. 373-388
preuzimanja: 554
citiraj
APA 6th Edition
Stevanović, G. (2018). Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine. Školski vjesnik, 67 (2), 373-388. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/216735
MLA 8th Edition
Stevanović, Gorica. "Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine." Školski vjesnik, vol. 67, br. 2, 2018, str. 373-388. https://hrcak.srce.hr/216735. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Stevanović, Gorica. "Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine." Školski vjesnik 67, br. 2 (2018): 373-388. https://hrcak.srce.hr/216735
Harvard
Stevanović, G. (2018). 'Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine', Školski vjesnik, 67(2), str. 373-388. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/216735 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Stevanović G. Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.11.2024.];67(2):373-388. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216735
IEEE
G. Stevanović, "Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine", Školski vjesnik, vol.67, br. 2, str. 373-388, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216735. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 787 Kb
str. 389-404
preuzimanja: 877
citiraj
APA 6th Edition
Stevanović, G. (2018). Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine. Školski vjesnik, 67 (2), 373-388. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/216735
MLA 8th Edition
Stevanović, Gorica. "Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine." Školski vjesnik, vol. 67, br. 2, 2018, str. 373-388. https://hrcak.srce.hr/216735. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Stevanović, Gorica. "Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine." Školski vjesnik 67, br. 2 (2018): 373-388. https://hrcak.srce.hr/216735
Harvard
Stevanović, G. (2018). 'Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine', Školski vjesnik, 67(2), str. 373-388. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/216735 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Stevanović G. Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.11.2024.];67(2):373-388. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216735
IEEE
G. Stevanović, "Komparativna analiza zastupljenosti kulturalnih sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika za osmi razred osnovne škole u Federaciji Bosne i Hercegovine", Školski vjesnik, vol.67, br. 2, str. 373-388, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/216735. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
Zahvaljujući sve većoj pozornosti koja se posvećuje podučavanju engleskoga jezika kao međunarodnoga jezika i razvoju interkulturalne kompetencije kod učenika, veliki trud uložen je u diversifikaciju i decentralizaciju kulturnoga sadržaja u udžbenicima engleskoga jezika. U ovome radu koristi se analiza sadržaja kako bi se ustanovila zastupljenost lokalnog, ciljnog i međunarodnoga kulturnog sadržaja u tekstovima u trima udžbenicima: Challenges, Way to Go i Project, koji su jedina tri udženika koja je odobrilo Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke za uporabu u osmome razredu osnovnih škola u Federaciji Bosne i Hercegovine. Cilj je ove analize ustanoviti koje su zemlje predstavljene u svakome tekstu i ispitati potiču li vježbe koje prate tekst učenike na razmišljanje o sličnostima i razlikama među kulturama. Analiza sadržaja pokazuje da se tri udžbenika razlikuju u prikazu kulturnoga sadržaja i da zahtijevaju od učenika različite razine angažmana sa sadržajem.
Ključne riječi
udžbenici engleskoga jezika; međunarodna kultura; lokalna kultura; ciljna kultura
Hrčak ID:
216735
URI
https://hrcak.srce.hr/216735
Datum izdavanja:
21.12.2018.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.307
*