Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.9

Metapodaci i sheme metapodataka za objekte učenja

Alma Mešić orcid id orcid.org/0000-0001-9848-512X ; National and University Library of Bosnia and Herzegovina, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina


Full text: bosnian pdf 985 Kb

page 9-16

downloads: 1.000

cite

Download JATS file


Abstract

Razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) i njena raznolika primjena uvjetovala je promjene i u obrazovnom procesu. Sve je učestalija pojava sistema za učenje na daljinu s ciljem da se tradicionalni način realiziranja nastave dopuni elektronskim učenjem. No da bi se obrazovni proces odvijao u virtualnom okruženju, neophodno je adekvatno organizirati i prezentirati znanje. Osnovni nositelji znanja u elektronskom učenju jesu objekti učenja. Kroz predstavljanje (IEEE) LOM sheme metapodataka, rad nastoji da pokaže prednosti i nedostatke shema, ukaže na postojanje derivata shema metapodataka i aplikacijskih profila te naglasi važnost i ulogu bibliotečke profesije u obrazovanju 21. stoljeća.

Keywords

objekti učenja; metapodaci; sheme metapodataka; interoperabilnost; repozitorij; (IEEE) LOM

Hrčak ID:

217272

URI

https://hrcak.srce.hr/217272

Publication date:

28.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.993 *




Uvod

Tekst uvoda

Metode

Metode korištene u izradi rada.

Rezultati

Tekst rezultata

Rasprava

Tekst

Zahvale

Tekst zahvale

Appendices

Appendix

Tekst appendixa

References

1 

Prezime Ime 1993. Naslov clanka. Izvor (casopis), Volumen, Broj Pocetna stranica-Posljednja stranica. https://doi.org/ID publikacijeURL

2 

Prezime Ime. Knjiga. Mjesto izdavanja: Izdavac, Godina.

3 

Vlasnik/autor podataka. Naslov podatkovnog seta. (Godina) Izvor. Verzija. Godina. IdentifikatorVanjski link


This display is generated from NISO JATS XML with jats-html.xsl. The XSLT engine is libxslt.