Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.1

UČINCI MEDIJSKIH PREZENTACIJA TERORISTIČKIH NAPADA NA STAVOVE PLANIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE

Barbara Pavlakovič ; Faculty of Tourism, University of Maribor, Brežice, Slovenia
Mladen Knežević ; Faculty of Tourism, University of Maribor, Brežice, Slovenia
Marko Koščak ; Faculty of Tourism, University of Maribor, Brežice, Slovenia
Tony O’Rourke ; Co-operatives, United Kingdom
Boris Prevolšek ; Faculty of Tourism, University of Maribor, Brežice, Slovenia
Boštjan Brumen ; Faculty of Tourism, University of Maribor, Brežice, Slovenia


Full text: english pdf 489 Kb

page 128-141

downloads: 778

cite


Abstract

Projektiranje i predstavljanje destinacije kao turističkog proizvoda je proces na koji utječu različiti problemi. Među njima su i percepcije destinacije i stavovi prema destinaciji. U ovom smo istraživanju ispitali kako medijska prezentacija sigurnosti destinacije utječe na stavove o turističkim odredištima. Pitanja sigurnosti su važna na području turizma i zato u početku predstavljamo različite aspekte ove teme. Istraživanje je postavljeno kao eksperiment među studentima turizma koji su budući kreatori turističkih proizvoda. Nezavisna varijabla bila je projekcija filmova terorističkih napada na promatranim destinacijama. Eksperiment je koristio različite upitnike - među njima je bio neverbalni semantički diferencijal. Rezultati tih upitnika pokazali su, da je percepcija različitih destinacija niža nego prije eksperimenta i stoga su sigurnosna pitanja itekako važni čimbenici pri projektiranju turističkog proizvoda.

Keywords

sigurnost; turistička destinacija; dizajn turističkog proizvoda; eksperiment

Hrčak ID:

217551

URI

https://hrcak.srce.hr/217551

Publication date:

30.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.975 *