Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3038

Analiza istraživanja trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini

Kyung Chul Kim orcid id orcid.org/0000-0003-4084-9554 ; Korea National University of Education
Xiao Dan Jin ; Korea National University of Education


Full text: english pdf 409 Kb

page 283-310

downloads: 484

cite

Full text: croatian pdf 409 Kb

page 283-310

downloads: 315

cite


Abstract

Ovaj rad bavi se istraživanjem trendova odgoja za održivi razvoj u predškolskom obrazovanju u Kini (CPESD), razumijevanjem trenda razvoja, načina razvoja i uočavanjem zapostavljenih područja, također nastojeći ponuditi daljnji smjer u istraživanjima. Za ostvarenje ciljeva istraživanja prikupljena su 163 rada vezana uz CPESD od 1992. do lipnja 2017., uključujući 149 znanstvenih radova i 14 disertacija. Analizi se pristupilo iz četiri aspekta istraživanja: razdoblje, metoda, sadržaj i tip istraživanja. Analiza je pokazala da su od 1992. do 2017. CPEDS istraživanja bila rijetka, uglavnom skromna, a odnedavno je primijećen nagli rast. U spomenutom razdoblju CPESD istraživanja bila su uglavnom vezana uz literaturu, zatim kombinirane metode istraživanja, kvantitativna i kvalitativna istraživanja, bez znanstvenog i sustavnog istraživanja literature. Analiza sadržaja otkrila je sljedeće teme u silaznom redoslijedu učestalosti: „predškolski odgoj I obrazovanje za održivi razvoj“, „predškolski zeleni odgoj“, „predškolski odgoj za okoliš“, „predškolsko obrazovanje za zaštitu okoliša“. A tri zajednička sadržaja su „rasprave o obrazovnim strategijama“, „uvod u praktično iskustvo“, i „uvod u koncept i teoriju“. Istraživanja su uglavnom provedena u vrtićima i imaju oblik znanstvenih radova.

Keywords

djeca; Kina; rani i predškolski odgoj i obrazovanje, obrazovanje za zaštitu okoliša; održivost.

Hrčak ID:

224085

URI

https://hrcak.srce.hr/224085

Publication date:

17.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.888 *