Professional paper
https://doi.org/10.15516/cje.v21i2.3378
Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu
Atta Ur Rahman
orcid.org/0000-0002-6396-972X
; Sarhad University of Science and Information Technology, Peshawar
Niaz Muhammad Aajiz
; Islamia College University, Department of Education
Abstract
U ovome istraživanju ispituje se kvaliteta obrazovanja u privatnim srednjim školama u KhyberPakhtunkhwi u Pakistanu. Istraživanje je deskriptivnoga karaktera. Populacija ispitanika sastojala se od ravnatelja, nastavnika i učenika privatnih srednjih škola u Kohatu. Ravnatelji svih 30 privatnih srednjih škola odabrani su za uzorak ispitanika, a tehnikom slučajnoga uzorkovanja odabran je ostatak ispitanika. Izrađena su tri različita upitnika po modelu Likertove skale od 5 stupnjeva. Podatci su interpretirani s pomoću jednostavnih postotaka. Rezultati su pokazali da je većina nastavnika privatnih srednjih škola stručna, no nisu bili zadovoljni svojom plaćom i strukturom zaposlenika u školi. Zaključak je da škole prate kurikul koji propisuje nadležni odbor. U školama postoje laboratoriji za prirodoslovne predmete, no u knjižnicama nedostaju moderna i suvremena literatura.
Keywords
privatne škole; prateći objekti; kvalificirani nastavnici; srednjoškolska razina obrazovanja.
Hrčak ID:
225041
URI
Publication date:
26.6.2019.
Visits: 1.814 *