Skip to the main content

Original scientific paper

OBRAZOVANJE ZA OSOBNI MARKETING – KREATIVNI IZAZOV VISOKOŠKOLSKOGA POSLOVNOG OBRAZOVANJA

Zvjezdana Penava Brekalo ; Osijek


Full text: english pdf 47 Kb

page 293-293

downloads: 131

cite

Full text: croatian pdf 253 Kb

page 277-292

downloads: 253

cite


Abstract

Svrha ovog rada je promišljanje o obrazovnim sadržajima koji se nude
studentima kako bi ih se pripremilo za što bolje snalaženje na tržištu
rada završetkom studija. Zbog toga se navode rezultati istraživanja o
obrazovanju za osobni marketing posloprimatelja tijekom studija na javnom
sveučilištu. Ispitivanje studenata u sustavu visokoškolskoga poslovnog
obrazovanja donosi njihove stavove o predavanjima i radionicama o
osobnom marketingu posloprimatelja kojima bi se studente pripremilo
za učinkovitiju tranziciju s fakulteta na tržište rada. Rezultati istraživanja
ukazuju na potrebu za obrazovnim sadržajima osobnog marketinga
tijekom studija. U radu se daje i nacrt za pojedine obrazovne sadržaje u
obliku jedinstvenih obrazovnih modula osobnog marketinga posloprimatelja.

Keywords

obrazovni moduli; studenti; poslovno obrazovanje; osobni marketing

Hrčak ID:

227414

URI

https://hrcak.srce.hr/227414

Publication date:

22.12.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 1.146 *