Skip to the main content

Review article

OSTVARIVANJE ETAPE MOTIVACIJE U SREDNJOŠKOLSKOJ NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA

Vesna Bjedov orcid id orcid.org/0000-0003-2765-8593 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Osijek


Full text: croatian pdf 301 Kb

page 147-168

downloads: 213

cite

Full text: english pdf 43 Kb

page 169-169

downloads: 135

cite


Abstract

Cilj je ovoga rada utvrditi ostvarivanje motivacije kao etape nastavnoga
sata u obradbi, ponavljanju i usustavljivanju nastavnih sadržaja hrvatskoga
jezika te utvrditi zastupljenost motivacijskih postupaka u jezičnoj
nastavi. U istraživanju je rabljena metoda ankete, a uzorak je obuhvatio
srednjoškolske nastavnike Hrvatskoga jezika Osječko-baranjske županije.
Na temelju rezultata provedene ankete utvrđeno je da ispitani srednjoškolski
nastavnici etapu motivacije najčešće primjenjuju pri obradbi
jezičnih sadržaja, a najrjeđe pri provjeravanju jezičnih sadržaja. Također
je utvrđeno da se u primjeni motivacijskih postupaka zapaženijim postotkom
izdvajaju motivacijski postupci: tekst koji s poremećenim pravopisnim
ili gramatičkim odnosom upozorava na važnost pravopisne ili
gramatičke norme i rješavanje jezične dvojbe.

Keywords

etapa motivacije; motivacijski postupci; nastava hrvatskoga jezika

Hrčak ID:

228302

URI

https://hrcak.srce.hr/228302

Publication date:

11.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 1.210 *