Skip to the main content

Other

Suvremeni modeli arhitektonske naobrazbe: izvori, stanje i izazovi budućnosti; Doktorska disertacija [sažetak]

Dubravko Bačić ; University of Zagreb, Faculty of Architecture, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 111 Kb

page 408-408

downloads: 408

cite


Abstract

Tema rada su modeli arhitektonske visokoškolske naobrazbe u europskom akademskom i stručnom kontekstu. U radu je potvrđena hipoteza o obrazovnom sustavu razvijenom na vlastitim, arhitektonskoj disciplini inherentnim edukacijskim modelima koji kontinuirano evoluiraju i postupno se transformiraju, ali ustrajno perzistiraju u višestoljetnim ciklusima, često neovisno o njihovom epistemološkom sadržaju. Svi suvremeni modeli dinamični su amalgami koji se temelje na globalno dostupnom korpusu kodificiranoga arhitektonskoga znanja te na stjecanju kreativnih vještina i primjenjivog stručnog znanja. Njihova unutrašnja logika i robusnost bitan su element budućnosti institucionalnoga arhitektonskoga obrazovanja.

Keywords

Hrčak ID:

230999

URI

https://hrcak.srce.hr/230999

Publication date:

31.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.270 *