Skip to the main content

Review article

KRIZNO KOMUNICIRANJE

Zoran Tomić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar
Josip Sapunar ; Faculty of Political Science, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 176 Kb

page 298-310

downloads: 965

cite

Full text: english pdf 37 Kb

page 311-311

downloads: 113

cite


Abstract

Kriznom komuniciranju danas se u suvremenom menadžmentu pridaje
velika pozornost i ono ima strateško mjesto u životu organizacija. U radu
autori definiraju krizu i krizno komuniciranje, javnosti koje su upletene
u krizu, analiziraju tipove i uzroke kriza i detaljnije obrađuju sam proces
kriznoga komuniciranja. Kriznom komuniciranju ovdje se pristupa kao
informaciji i kao strategiji.

Keywords

kriza; krizno komuniciranje; odnosi s javnošću; menadžment; javnost; krizni plan.

Hrčak ID:

231872

URI

https://hrcak.srce.hr/231872

Publication date:

19.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 2.856 *