Skip to the main content

Original scientific paper

EUROPSKA KULTURA I TURISTIČKO KOMUNICIRANJE

France Vreg ; Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia


Full text: croatian pdf 437 Kb

page 180-188

downloads: 2.260

cite


Abstract

Autor razmatra turizam i turističko komuniricanje u novim svjetskim tržišnim, kulturološkim uvje-tima koje nazivamo globalizacijom.
Globalizacija je zahvatila i turističko područje, turistički diskurs. Na torn području sukobljavaju se brojne svjetske turističke agencije koje prodaju kulturne znamenitosti svojih zemalja, more i planine, hotele i kampove. Turističko komuniciranje dio je globalnog komuniciranja i međunarodne propa-gande. Turistički komunikator mora svladati načela transkulturalne medijacije s kojom pokušava smanjiti kulturne razlike i ublažiti interkulturni konflikt.

Keywords

kultura; turizam; turistička komunikacija; globalizacija; turistički diskurs

Hrčak ID:

21512

URI

https://hrcak.srce.hr/21512

Publication date:

28.9.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 4.981 *