Skip to the main content

Review article

INTEGRACIJA ZNANJA U OBRAZOVANJU

Josip Mesarić ; Faculty of Economy, University of Osijek, Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 164 Kb

page 216-222

downloads: 1.164

cite


Abstract

Rješavanje kompleksnih zadataka ili uvid u cjelinu problema i razumijevanje tematsko-motivacijskih sadržaja, potiču nužnost za integracijom (fuzijom ili udruživanjem) nepovezanih, distribuiranih i fragmentiranih znanja iz jednog šireg područja ili iz više različitih područja. U radu se istražuju uzroci fragmentiranosti znanja u obrazovnim kurikulumima ekonomskih fakulteta u Republici Hrvatskoj te nužnost i potrebe za integracijom ekonomskih znanja kao i integracijom znanja iz užih područja za kreiranje učećih objekata. Predložen je koncept na kojem će se, koristeći aktualne tehnologije semantičkog (ontološkog) weba, izvršiti vertikalne i horizontalne integracije znanja u danom problemskom kontekstu.

Keywords

integracija znanja; ekonomski kurikulum; ontologija; semantički web

Hrčak ID:

21517

URI

https://hrcak.srce.hr/21517

Publication date:

28.9.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 2.440 *