Skip to the main content

Professional paper

IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM

Pero Batinić ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Damir Dobrinić orcid id orcid.org/0000-0002-8489-2688 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 894 Kb

page 217-226

downloads: 834

cite


Abstract

„Big Data“ i CRM pojmovi su koji se sve više koriste i implementiraju u poslovanje tvrtki. Svaki pojam za sebe uvelike je utjecao na razvoj i promjene kako u marketingu tako i u svim ostalim funkcijama u poduzeću. „Big Data“ se odnosi na način prikupljanja velikih količina podatka iz različitih izvora koji se kasnije pohranjuju, obrađuju i na pravilan način ekstrahiraju s ciljem donošenja pravovremenih i kvalitetnih odluka. CRM je s druge strane, složen sustav djelovanja poduzeća koja nastoje kroz uspostavu prisnijih odnosa sa svojim kupcima podići vrijednost i poslovni ugled. Svrha ovog rada je prikazati jedan i drugi sustav posebno kao cjelinu u poslovanju, ali i njihovu kompatibilnost i mogućnost zajedničkog djelovanja u stvaranju boljeg i efikasnijeg poslovanja.

Keywords

veliki podaci; CRM; baze podataka; Big data CRM

Hrčak ID:

234546

URI

https://hrcak.srce.hr/234546

Publication date:

1.3.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 2.095 *