Stručni rad
IMPLEMENTACIJA VELIKIH VRSTA PODATAKA U CRM
Pero Batinić
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Damir Dobrinić
orcid.org/0000-0002-8489-2688
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
„Big Data“ i CRM pojmovi su koji se sve više koriste i implementiraju u poslovanje tvrtki. Svaki pojam za sebe uvelike je utjecao na razvoj i promjene kako u marketingu tako i u svim ostalim funkcijama u poduzeću. „Big Data“ se odnosi na način prikupljanja velikih količina podatka iz različitih izvora koji se kasnije pohranjuju, obrađuju i na pravilan način ekstrahiraju s ciljem donošenja pravovremenih i kvalitetnih odluka. CRM je s druge strane, složen sustav djelovanja poduzeća koja nastoje kroz uspostavu prisnijih odnosa sa svojim kupcima podići vrijednost i poslovni ugled. Svrha ovog rada je prikazati jedan i drugi sustav posebno kao cjelinu u poslovanju, ali i njihovu kompatibilnost i mogućnost zajedničkog djelovanja u stvaranju boljeg i efikasnijeg poslovanja.
Ključne riječi
veliki podaci; CRM; baze podataka; Big data CRM
Hrčak ID:
234546
URI
Datum izdavanja:
1.3.2019.
Posjeta: 2.095 *