Skip to the main content

Preliminary communication

Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece

Ivana Grubišić ; Slava Raškaj Educational Cantre Split, Split, Croatia
Renata Pinjatela ; University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 340 Kb

page 508-517

downloads: 1.364

cite

Full text: english pdf 333 Kb

page 518-526

downloads: 370

cite


Abstract

Žarište istraživanja bilo je na proučavanju povezanosti vizualno-motoričke integracije i koordinacije s razvojem vještine crtanja čovjeka u djece predškolske dobi prosječnog razvoja. Uzorak od 28 ispitanika podijeljen je na eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Eksperimentalna je skupina sudjelovala u programu poticanja psihomotoričkog razvoja, a kontrolna je skupina bila u redovitome predškolskom programu. Rezultati su pokazali kako je program poticanja psihomotoričkog razvoja utjecao na bolje rezultate u vizualno-motoričkoj integraciji i koordinaciji. Istaknula se i značajna povezanost vizualno-motoričke integracije i bilateralne koordinacije sa crtežom čovjeka u eksperimentalnoj skupini. Navedeni rezultati upućuju na važnost daljnjega proučavanja programa poticanja i njihove uloge u pedagoškoj praksi sa svrhom pozitivnog utjecaja na razvojni profil djeteta predškolske dobi.

Keywords

vizualna percepcija; motoričke vještine

Hrčak ID:

234969

URI

https://hrcak.srce.hr/234969

Publication date:

23.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 3.137 *