Skip to the main content

Professional paper

DIGITALNI MARKETING U TELEKOM INDUSTRIJI - primjer HT Mostar

Ornela Leko orcid id orcid.org/0000-0001-5595-6964 ; JP HT d.d. Mostar, Kneza Branimira bb, 88 000 Mostar, Bosna i Hercegovina
Davorka Topić Stipić orcid id orcid.org/0000-0002-1076-3322 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Matice hrvatske 1, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina


Full text: croatian pdf 928 Kb

page 73-81

downloads: 938

cite


Abstract

Digitalni se marketing po mnogo čemu razlikuje od tradicionalnog marketinga, a u novije doba ulaganja u digitalni marketing premašuju ulaganja u tradicionalni marketing. Utjecaj društvenih mreža rapidno raste i nadilazi tradicionalne kanale komunikacije. Društvene su mreže postale iznimno važne za uspješno poslovanje. Kompanije mijenjaju svoje organizacijske postavke i poslovanje razvijajući digitalne kanale promocije i podrške s ciljem stjecanja konkurentske prednosti. Među važnijim karakteristikama digitalnog marketinga jest da su kupci konstantno dostupni, a njihova je reakcija promptna. Brz rast korištenja pametnih uređaja mijenja navike korisnika. Stvarna važnost digitalnog poslovanja nije u nastanku novih tehnologija, nego upravo u promjeni ponašanja kupaca. Targetiranje predstavlja jednu od osnovnih prednosti digitalnog oglašavanja i daje mogućnost visoke preciznosti u plasiranju oglasa ciljanoj publici. Korištenje društvenih mreža omogućava mjerenje broja posjetitelja na web stranici, njihovo kretanje, preferencije i navike. Kompanije, koje prepoznaju važnost društvenih mreža, ulažu velike napore u analizi dobivenih podataka za kreiranje taktičkih planova. Cilj je rada prikazati, na primjeru HT Mostar, kretanja i ponašanja korisnika u promotivnoj kampanji putem digitalnog marketinga te utvrditi njegovu važnost u prikupljanju i analizi korisničkih podataka, s ciljem preciznijeg pozicioniranja kompanije i efikasnijeg korištenja digitalnog marketinga.

Keywords

digitalni marketing; društvene mreže; analiza podataka; digitalno oglašavanje; ponašanje korisnika

Hrčak ID:

236236

URI

https://hrcak.srce.hr/236236

Publication date:

15.3.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.640 *