Stručni rad
DIGITALNI MARKETING U TELEKOM INDUSTRIJI - primjer HT Mostar
Ornela Leko
orcid.org/0000-0001-5595-6964
; JP HT d.d. Mostar, Kneza Branimira bb, 88 000 Mostar, Bosna i Hercegovina
Davorka Topić Stipić
orcid.org/0000-0002-1076-3322
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Matice hrvatske 1, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Digitalni se marketing po mnogo čemu razlikuje od tradicionalnog marketinga, a u novije doba ulaganja u digitalni marketing premašuju ulaganja u tradicionalni marketing. Utjecaj društvenih mreža rapidno raste i nadilazi tradicionalne kanale komunikacije. Društvene su mreže postale iznimno važne za uspješno poslovanje. Kompanije mijenjaju svoje organizacijske postavke i poslovanje razvijajući digitalne kanale promocije i podrške s ciljem stjecanja konkurentske prednosti. Među važnijim karakteristikama digitalnog marketinga jest da su kupci konstantno dostupni, a njihova je reakcija promptna. Brz rast korištenja pametnih uređaja mijenja navike korisnika. Stvarna važnost digitalnog poslovanja nije u nastanku novih tehnologija, nego upravo u promjeni ponašanja kupaca. Targetiranje predstavlja jednu od osnovnih prednosti digitalnog oglašavanja i daje mogućnost visoke preciznosti u plasiranju oglasa ciljanoj publici. Korištenje društvenih mreža omogućava mjerenje broja posjetitelja na web stranici, njihovo kretanje, preferencije i navike. Kompanije, koje prepoznaju važnost društvenih mreža, ulažu velike napore u analizi dobivenih podataka za kreiranje taktičkih planova. Cilj je rada prikazati, na primjeru HT Mostar, kretanja i ponašanja korisnika u promotivnoj kampanji putem digitalnog marketinga te utvrditi njegovu važnost u prikupljanju i analizi korisničkih podataka, s ciljem preciznijeg pozicioniranja kompanije i efikasnijeg korištenja digitalnog marketinga.
Ključne riječi
digitalni marketing; društvene mreže; analiza podataka; digitalno oglašavanje; ponašanje korisnika
Hrčak ID:
236236
URI
Datum izdavanja:
15.3.2020.
Posjeta: 2.640 *