Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32633/eb.5.6

Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka

Jelena Barbarić – Gaćina orcid id orcid.org/0000-0002-0376-6517 ; Natural History and Graphic School Zadar, Zadar, Croatia


Full text: croatian pdf 440 Kb

page 78-85

downloads: 524

cite


Abstract

Povezivanje gradiva dva ili više nastavnih predmeta doprinosi poticanju učenika na uočavanje veza između obrađivanih sadržaja i mogućnosti primjene usvojenih sadržaja u svakodnevnom životu. U ovom radu učinjeni su koraci prema mogućem povezivanju biologije s klasičnim jezicima prilikom obrade nastavne teme Biološka raznolikost u pozitivnom i motivirajućem okruženju uz razvoj vještina korištenja stručne literature, rada na tekstu, izrade plakata, prezentiranja i suradnje s drugim učenicima. Provjera provedena nakon obrade nastavnih sadržaja pokazala je da se učenici eksperimentalne skupine bolje snalaze u primjeni znanja od kontrolne skupine, ali za značajnije rezultate potrebno je više nastavnih sadržaja obrađivati na ovaj način. Primjena ovakve nastave obećavajući je smjer kojim bi se mogli postići bolji rezultati usvajanja znanja za cjeloživotno učenje, kritičko razmišljanje i veću samostalnost pri učenju.

Keywords

biologija; klasični jezici; nazivi biljaka; rad na tekstu; izrada plakata

Hrčak ID:

237765

URI

https://hrcak.srce.hr/237765

Publication date:

28.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.330 *