Skip to the main content

Review article

Metodske osnove nastave tjelesnog odgoja

Jelica Reljić ; The Faculty for Physical Culture University of Zagreb


Full text: croatian pdf 883 Kb

page 139-146

downloads: 209

cite


Abstract

Na uzorku od 36 razreda učenika i 36 razreda učenica ispitan je utjecaj tri vrste programa tjelesnog odgoja u srednjim školama na somatske, motorne i konativne osobine učenika. Prvi je program tjelesnog odgoja, a drugi se služio izmijenjenim metodskim postupcima, dok je treći bio definitivno izmijenjen u skladu sa ciljem istraživanja.
Rezultati su pokazali da je bvvolumen rada u nastavi tjelesnog odgoja sa fondom od tri sata tjedno nedovoljan da bi se postigli značajniji rezultati u pogledu promjene somatskih, motoričkih i konativnih osobina ućenika. Zaključeno je da je vjerojatno neophodno osigurati svakodnevno tjelesno vježbanje u trajanju od 60 minuta kroz različite oblike rada, za učenike srednjih škola.

Keywords

Hrčak ID:

241049

URI

https://hrcak.srce.hr/241049

Publication date:

1.1.1979.

Article data in other languages: english russian

Visits: 1.151 *