Kinesiology, Vol. 9. No. 1.-2., 1979.
Review article
Metodske osnove nastave tjelesnog odgoja
Jelica Reljić
; The Faculty for Physical Culture University of Zagreb
Abstract
Na uzorku od 36 razreda učenika i 36 razreda učenica ispitan je utjecaj tri vrste programa tjelesnog odgoja u srednjim školama na somatske, motorne i konativne osobine učenika. Prvi je program tjelesnog odgoja, a drugi se služio izmijenjenim metodskim postupcima, dok je treći bio definitivno izmijenjen u skladu sa ciljem istraživanja.
Rezultati su pokazali da je bvvolumen rada u nastavi tjelesnog odgoja sa fondom od tri sata tjedno nedovoljan da bi se postigli značajniji rezultati u pogledu promjene somatskih, motoričkih i konativnih osobina ućenika. Zaključeno je da je vjerojatno neophodno osigurati svakodnevno tjelesno vježbanje u trajanju od 60 minuta kroz različite oblike rada, za učenike srednjih škola.
Keywords
Hrčak ID:
241049
URI
Publication date:
1.1.1979.
Visits: 1.114 *