Preliminary communication
POSTUPAK I ZNAČAJ SEGMENTACIJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU TRŽIŠTA NEKRETNINA
Boris Marjanović
; Istarsko Veleučilište - Università Istriana di scienze applicate
Robert Pervan
Abstract
Konkuriranje na suvremenim tržištima predstavlja velik izazov za sve ponuđače proizvoda ili usluga. Tržišta su heterogena u smislu potreba, što znači da različiti potrošači imaju različite potrebe. Postupkom segmentacije tržišta potrošači se grupiraju prema specifičnim potrebama koje izražavaju, čime se dobiva prikaz tržišta po određenim segmentima. Prilagođavanjem specifične ponude za svaki segment osigurava se adekvatno ispunjenje potreba pojedinih potrošača i stvara se preduvjet za postizanje konkurentske prednosti. U ovome radu prikazan je primjer segmentacije tržišta, kao i njezine prednosti te praktične koristi koje iz nje proizlaze.
Keywords
segmentacija tržišta prema koristima, konkurentska prednost, potrebe potrošača.
Hrčak ID:
241609
URI
Publication date:
27.7.2020.
Visits: 6.515 *