Skip to the main content

Original scientific paper

Kreativni pokret u učionici kao unapređenje funkcioniranja učenika u različitim područjima

Simona Prosen ; Faculty of Education University of Ljubljana Kardeljeva ploščad 16, 1000 Ljubljana, Slovenia
Vesna Geršak ; Faculty of Education University of Ljubljana Kardeljeva ploščad 16, 1000 Ljubljana, Slovenia
Gregor Geršak ; Faculty of Electrical Engineering (FE) University of Ljubljana Tržaška c. 25, 1000 Ljubljana, Slovenia
Helena Smrtnik Vitulić orcid id orcid.org/0000-0002-8311-6783 ; Faculty of Education University of Ljubljana Kardeljeva ploščad 16, 1000 Ljubljana, Slovenia


Full text: english pdf 238 Kb

page 113-131

downloads: 611

cite


Abstract

Kreativni pokret predstavlja aktivan pristup učenju koji studentima omogućuje
da kroz pokret i ples izraze i kreiraju različite obrazovne sadržaje. Predstavlja
mogućnost integriranja umjetnosti i pokreta u proces učenja. U studijskoj godini
2015./16. provedeno je istraživanje, uključujući i učenike drugog razreda osnovne
škole (N = 104) tijekom nastave Matematike (geometrije). Studijom se pokušalo
utvrditi utvrditi kako je korištenje kreativnoga pokreta povezano s funkcioniranjem
učenika u različitim područjima: kognitivnom, socijalnom, emocionalnom,
tijelu/fizičkom. Te su veze uspostavljene usporedbom skupine učenika u kojoj
je provedena nastava, integrirajući kreativni pokret (eksperimentalnu skupinu)
s grupom učenika u kojoj nastava nije uključivala kreativni pokret (kontrolna
skupina). Podaci su prikupljeni različitim mjernim instrumentima, dok je tjelesna
aktivnost mjerena narukvicama BodyMedia Core. Rezultati, između ostalog,
pokazuju visoko zadovoljstvo nastavnim programom kod obje skupine učenika,
ali veća potrošnja energije i dugoročno poznavanje geometrije u eksperimentalnoj
grupi učenika poučavanih korištenjem kreativnoga pokreta.

Keywords

emocije; geometrija; kreativni pokret; potrošnja energije; znanje

Hrčak ID:

247851

URI

https://hrcak.srce.hr/247851

Publication date:

21.9.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.591 *