Skip to the main content

Original scientific paper

Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika

Daria Tot ; daria.tot@ufzg.hr


Full text: croatian pdf 226 Kb

page 221-236

downloads: 597

cite


Abstract

Relativno je malo istraživanja kojima se ispituje priroda odnosa koji uključuju studentska osobna iskustva pri učenju i poglede na one aspekte kvalitete nastavnika za koje smatraju da bi mogli imati utjecaj na njihovo buduće poučavanje. U radu se koristi narativni pristup za ispitivanje takvih uspomena. Od studenata nastavničkih usmjerenja zatraženo je pisanje o svojim iskustvima tijekom dosadašnjeg školovanja i promišljanje o njima. Pripovijesti troje studenata budućih nastavnika predmetne nastave otkrivaju da pozitivna sjećanja na vlastito učenje i na nastavnike te refleksija o njima povezuju njihova iskustva s viđenjima aspekata kvalitetnoga nastavnika. Stoga je za kvalitetan razvoj profesionalnog identiteta budućih nastavnika nužno u njihovo inicijalno obrazovanje uključiti razumijevanje značenja emocija u odnosima nastavnika i učenika.

Keywords

implicitne pedagogije; odnosi nastavnika i učenika; značenje emocija

Hrčak ID:

249637

URI

https://hrcak.srce.hr/249637

Publication date:

1.12.2020.

Visits: 1.309 *