Preliminary communication
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije
Mirela Šunda
orcid.org/0000-0001-6922-1133
; Gimnazija A. G. Matoša Đakovo, Đakovo
Vesna Babić
orcid.org/0000-0001-9849-2389
; Kineziološki fakultet Zagreb, Zagreb
Mirna Andrijašević
; Kineziološki fakultet Zagreb, Zagreb
Abstract
Cilj ovoga istraživanja je utvrditi pomaže li učenicima aplikacija Mogy da u vrijeme izolacije uzrokovane COVID-19 pandemijom ostanu tjelesno aktivni, postoje li razlike u tjelesnoj aktivnosti između učenika i učenica te utvrditi zadovoljstvo učenika ponuđenim modelom nastave na daljinu iz predmeta Tjelesna i zdravstvena kulture. U istraživanju je sudjelovalo 143 gimnazijalca oba spola, prosječne dobi 16,49 ± 1,17. Učenica je bilo 98 prosječne dobi 16,39 ± 1,16, a učenika 45 prosječne dobi 16,68 ± 1,18. Za potrebe ovoga rada napravljen je upitnik o procjeni zadovoljstva novim modelom nastave TZK-a u kojem su učenici anonimno odgovarali na postavljena pitanja o nastavi na daljinu i tjelesnoj aktivnosti u vrijeme izolacije. Statistička obrada podataka je provedena programskim paketom Statistica 13.3. Izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji i Studentov t-test za nezavisne uzorke. Dobiveni rezultati pokazuju da 96,5 % učenika želi biti tjelesno aktivno i u vrijeme izolacije. Zabrinjavajući je podatak da uz sve mogućnosti koje imaju današnji mladi ipak postoji određeni postotak tjelesno neaktivnih. U ovom istraživanju dobiveno je da 15 % učenika nije tjelesno aktivno i to 17 % učenica i 9 % učenika.
Keywords
edukacija; izolacija; Mogy mobilna aplikacija; srednja škola; tjelesna aktivnost
Hrčak ID:
249641
URI
Publication date:
1.12.2020.
Visits: 1.824 *