Skip to the main content

Original scientific paper

Primjena mini-fikcije u nastavi hispanskih književnosti

Gordana Matić orcid id orcid.org/0000-0001-6824-3621 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: spanish pdf 1.489 Kb

page 317-336

downloads: 1.469

cite


Abstract

Članak nudi prikaz aktualnih rasprava vezanih za prirodu novog književnog
modaliteta, bavi se mogućom taksonomijom uzimajući u obzir zaključke znanstvenih
radova stručnjaka (Zavala, Lagmanovich, Rojo, Howe), pokazujući
iznimnu vitalnost “žanra” u prostorima španjolskog jezičnog izričaja. Mikrofikcija
posjeduje tekstualne osobine koje zahtijevaju kompetentnog čitatelja koji je
u stanju razviti kooperativne strategije i reducirati višeznačnost teksta. Njezin
otvoren i retorički karakter, narativna situacija koja je često nedorećena, nepredvidiv
završetak stimuliraju hiperkodificiranu čitateljsku aktivnost. Sve to je
čini izuzetno podesnim materijalom za primjenu na satu književnosti. U članku
obrađujemo tri od niza mogućih primjena mikrofikcije u nastavi hispanskih
književnosti.

Keywords

mini-fikcija; suvremene hispanske književnosti; čitateljske strategije; taksonomija mikro-pripovijetke; nastava književnosti

Hrčak ID:

23123

URI

https://hrcak.srce.hr/23123

Publication date:

17.4.2008.

Article data in other languages: spanish

Visits: 2.663 *