Skip to the main content

Professional paper

MOTIVACIJA ZA ČITANJE

Nives Miljuš ; III. osnovna škola Bjelovar


Full text: croatian pdf 412 Kb

page 59-66

downloads: 780

cite


Abstract

U radu se govori o izazovima i odgovornosti učitelja u nastavnom procesu. Čitanje s razumijevanjem preduvjet je za uspješno učenje, no danas, kada su sve informacije o književnom djelu dostupne na internetu, učenici posežu za bržim i lakšim načinima umjesto da sami pročitaju književno djelo. Pokušava se odgovoriti na pitanja: kako motivirati učenike za čitanje i osvijestiti važnost samostalnog rada i kritičkog razmišljanja, koje su negativne strane pretjerane uporabe digitalne tehnologije i kako ju u nastavnom procesu možemo primijeniti na učinkovit način. Prikazana su dva primjera motivacije za čitanje i mogućnost bogaćenja rječnika učenika viših razreda osnovne škole pomoću digitalnog alata Padlet.

Keywords

razumijevanje smisla teksta, poticanje na čitanje, Padlet

Hrčak ID:

254526

URI

https://hrcak.srce.hr/254526

Publication date:

2.5.2021.

Visits: 2.062 *