Professional paper
UČENJE KROZ DIDAKTIČKE IGRE
Julija Grm
; Osnovana šola Frana Roša Celje, Slovenija
Abstract
Dječja igra aktivnost je koja se izvodi sama za sebe, ona je aktivnost koja mijenja stav prema stvarnosti, ona je aktivnost koja je iznutra motivirana, slobodna i otvorena i ugodna za dijete. Djeca stalno prikupljaju informacije, organiziraju ih, a zatim se igraju na osnovu stečenog znanja. Na temelju svog znanja, želje i usredotočenosti odlučit će što ih stvarno zanima i poigrati se s tim. U stvarima koje ih zanimaju njihove će se aktivnosti ponoviti, stječući tako iskustvo. Didaktičke igre utječu na djetetov mentalni razvoj, ubrzavaju ga i obogaćuju njegovo iskustvo. Imaju zanimljiv oblik za dijete, što ga posebno motivira za mentalne aktivnosti. Prilikom uvođenja didaktičkih igara moramo uzeti u obzir djetetovu razvojnu fazu, jer je važno da dijete dobro razumije pravila
Keywords
igra, dijete, pravila, vrsta igara.
Hrčak ID:
255197
URI
Publication date:
2.5.2021.
Visits: 2.700 *