Skip to the main content

Professional paper

STRATEGIJE UČENJA ČITANJA ZA POUČAVANJE POVIJESTI - UPOZNAVANJE SREDNJOVJEKOVNIH SLOJEVA

Bojana Murko ; Osnovna škola Breg


Full text: croatian pdf 531 Kb

page 575-583

downloads: 513

cite


Abstract

U ovom ću članku predstaviti strategije učenja čitanja, koje sam koristila u 7. razredu za učenje o novoj snovi - srednjovjekovnim društvenim slojevima. Radim više od 10 godina kao učiteljica u osnovnoj školi. Prema godišnjem planu rada, upoznavanje i suočavanje sa srednjim vijekom predviđeno je za 7. razred. Rad sam podijelila na 9 školskih sati. Prvi sat bio je posvećen prezentaciji kurikuluma; sljedeća tri sata bila su namijenjena samostalnom radu učenika; nakon toga, tri sata bila su namijenjena izvještavanju učenika o radu, a zadnja dva sata bila su posvećena učvršćivanju i provjeri znanja. Učenici su tijekom rada bili podijeljeni u skupine, imali su pomoć u radu, imali su udžbenike, raznu literaturu iz školske knjižnice i računalo. Učenici i ja smo bili prezadovoljni stečenim znanjem i načinom rada.

Keywords

srednji vijek, društveni slojevi, učenje u skupini, strategije.

Hrčak ID:

255690

URI

https://hrcak.srce.hr/255690

Publication date:

2.5.2021.

Visits: 969 *