Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.21464/sp36103

Filozofijsko savjetovanje, osobni oznak i društvene mreže u digitalno doba

Sandu Frunză ; Babes-Bolyai University, Faculty of Political, Administrative and Communication Sciences, Traian Moşoiu nr. 71, RO–400132, Cluj-Napoca, Romania


Full text: english pdf 364 Kb

page 39-54

downloads: 736

cite

Full text: croatian pdf 364 Kb

page 53-53

downloads: 225

cite

Full text: german pdf 364 Kb

page 53-54

downloads: 143

cite

Full text: french pdf 364 Kb

page 54-54

downloads: 203

cite


Abstract

U radu se argumentira da filozofijsko savjetovanje mora razviti prakse u kontekstu u kojem svjedočimo rekonstrukciji perspektiva o svijetu i čovjeku putem revolucije razvoja interneta, društvenih mreža, komunikacijskih tehnologija i pristupa virtualnom svijetu. Filozofijsko i etičko savjetovanje pozvano je uključiti se u raznovrsna nova područja aktivnosti, uključujući izgradnju osobnog oznaka u društvenim medijima, što je fokus ovog rada. S obzirom na to da virtualni komunikacijski prostor postaje medij učinkovitog izražavanja osobnosti, društveni mediji polje su u kojem filozofijsko i etičko savjetovanje mogu postati glavni resurs za rast snažnog osobnog oznaka. Bilo da se radi o samopromociji ili savjetovanju specijaliziranom za komercijalne komunikacije i oznakovljenje, tehnički razvoj omogućuje tehniku samorazvoja poduprtu relacijskim univerzumom društvenih medija. U digitalnom svijetu filozofijsko savjetovanje donosi povećanje doprinosa mogućnosti da se pojedinci izgrađuju, bivaju prepoznati i uživaju kompleksnu izloženost rukovođenu duhom društvene odgovornosti.

Keywords

filozofijsko savjetovanje; etičko savjetovanje; osobni oznak; digitalni svijet; društvene mreže; samopromocija; osobni razvoj; etička komunikacija; komunikacija putem oznaka

Hrčak ID:

257907

URI

https://hrcak.srce.hr/257907

Publication date:

8.6.2021.

Article data in other languages: english german french

Visits: 2.944 *