Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.47960/2303-7431.24.2020.82

INTERNET, MULTIMEDIJA I ULOŽEN TRUD PRI UČENJU ENGLESKOGA JEZIKA

Sunčana Tuksar ; Juraj Dobrila University of Pula
Moira Kostić Bobanović ; Juraj Dobrila University of Pula


Full text: croatian pdf 290 Kb

page 82-102

downloads: 492

cite

Full text: english pdf 34 Kb

page 103-103

downloads: 169

cite


Abstract

U današnjem globalno umreženom društvu engleski je jezik lingua franca koju osobito promiče internet. U izravnoj (face-to-face) nastavi, a naročito u nastavi preko interneta (online), mediji prenose informaciju, jezik i kulturu pa se multimedijska, odnosno multimodalna komunikacija ističe kao nužna pri poticanju kritičke vizualne pismenosti i učenju engleskoga jezika. To je tako jer suodnos slike i teksta posreduje na način koji osnažuje pojedinčevu samosvijest o znanju jezika i kulture te aktivira njegov trud i angažman pri učenju. S obzirom na rečeno, cilj je ovoga rada ispitati sljedeće: a) uložen trud pri učenju engleskoga jezika te b) odnos uložena truda u face-to-face i online nastavu preko medija. Ispitivanje je provedeno na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli tijekom 2019./2020. akademske godine u razdoblju obvezna ostajanja kod kuće zbog pandemije koronavirusa. Ovakva i slična istraživanja ubuduće će biti važna za prožimanje medijski reprezentiranih informacija kao i za proširenje ili nadomjestak face-to-face nastave u uobičajenim komunikacijskim uvjetima ili u uvjetima kada je online nastava jedina opcija.

Keywords

engleski; multimedija; informacija i komunikacija; face-to-face; online; trud

Hrčak ID:

259489

URI

https://hrcak.srce.hr/259489

Publication date:

9.12.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.702 *