Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/mo.28.1.10

Nastava iz prirodoslovnog područja za slijepu djecu i djecu s oštećenjima vida

Janja Plazar orcid id orcid.org/0000-0002-1032-8398 ; Faculty of Education, University of Primorska, Koper, Slovenia
Cécil J. W. Meulenberg orcid id orcid.org/0000-0001-8778-3316 ; Science and Research Centre Koper, Koper, Slovenia
Aksinja Kermauner orcid id orcid.org/0000-0003-0731-3002 ; Faculty of Education, University of Primorska, Koper, Slovenia


Full text: english pdf 363 Kb

page 167-190

downloads: 1.349

cite


Abstract

Nastava iz prirodoslovnog područja danas se najčešće temelji na principima konstruktivizma prema kojima djeca trebaju biti aktivni sudionici procesa učenja i izgrađivati svoje znanje na temelju iskustva. Metode i sredstva korištena u nastavi prirodoslovnog područja moraju biti prilagođeni perceptivnim potrebama slijepe djece i djece s oštećenjima vida kako bi im se omogućilo aktivno sudjelovanje u procesu učenja. Cilj ovoga rada je opisati posljednje spoznaje o aktivnom i istraživačkom učenju slijepe djece i djece s oštećenjima vida u nastavi prirodoslovnog područja te otkloniti postojeće zablude. Nadalje, rad predstavlja recentna istraživanja koja ukazuju na prilagođene uspješne i visokokvalitetne odgojno-obrazovne pristupe i metode. S obzirom na navedeno, sadržaj rada bit će od koristi nastavnicima iz prirodoslovnog područja, kao i istraživačima inkluzivnih učionica.

Keywords

aktivno učenje; prilagođeni odgojno-obrazovni alati; sljepoća; inkluzija; oštećenja vida

Hrčak ID:

260368

URI

https://hrcak.srce.hr/260368

Publication date:

14.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 3.008 *