Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.21464/mo.28.1.10

Nastava iz prirodoslovnog područja za slijepu djecu i djecu s oštećenjima vida

Janja Plazar orcid id orcid.org/0000-0002-1032-8398 ; Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper, Slovenija
Cécil J. W. Meulenberg orcid id orcid.org/0000-0001-8778-3316 ; Znanstveno-raziskovalno središče Koper, Slovenija
Aksinja Kermauner orcid id orcid.org/0000-0003-0731-3002 ; Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 363 Kb

str. 167-190

preuzimanja: 1.349

citiraj


Sažetak

Nastava iz prirodoslovnog područja danas se najčešće temelji na principima konstruktivizma prema kojima djeca trebaju biti aktivni sudionici procesa učenja i izgrađivati svoje znanje na temelju iskustva. Metode i sredstva korištena u nastavi prirodoslovnog područja moraju biti prilagođeni perceptivnim potrebama slijepe djece i djece s oštećenjima vida kako bi im se omogućilo aktivno sudjelovanje u procesu učenja. Cilj ovoga rada je opisati posljednje spoznaje o aktivnom i istraživačkom učenju slijepe djece i djece s oštećenjima vida u nastavi prirodoslovnog područja te otkloniti postojeće zablude. Nadalje, rad predstavlja recentna istraživanja koja ukazuju na prilagođene uspješne i visokokvalitetne odgojno-obrazovne pristupe i metode. S obzirom na navedeno, sadržaj rada bit će od koristi nastavnicima iz prirodoslovnog područja, kao i istraživačima inkluzivnih učionica.

Ključne riječi

aktivno učenje; prilagođeni odgojno-obrazovni alati; sljepoća; inkluzija; oštećenja vida

Hrčak ID:

260368

URI

https://hrcak.srce.hr/260368

Datum izdavanja:

14.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.008 *