Skip to the main content

Professional paper

DIGITALNA OSPOSOBLJENOST UČITELJA U EPIDEMIJI

Mateja Repovž Lisec ; OŠ Tržišče, Slovenija


Full text: croatian pdf 133 Kb

page 145-149

downloads: 231

cite


Abstract

Obrazovanje na daljinu se vrlo usklađeno odvijalo u Osnovnoj školi Tržišče. Rezultati su pokazali da su učitelji i učenici bili svakodnevno u kontaktu ili barem dva ili više puta na tjedan putem videokonferencija ili uputa za usmjeravanje preko mrežne nastave. Pri korištenju digitalnom tehnologijom, učitelji su ponajviše napredovali na svim područjima digitalnih kompetencija te imaju vještine potrebne za upotrebu različitih internetskih alata. Učitelji smatraju da će i u poučavanju u školi zadržati neke od pristupa poučavanja.

Keywords

poučavanja, informacijsko-komunikacijska tehnologija, profesionalni razvoj, nastava na daljinu

Hrčak ID:

261199

URI

https://hrcak.srce.hr/261199

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 716 *