Skip to the main content

Professional paper

KAKO NA ŠTO UČINKOVITIJI I DJETETU UGODAN NAČIN PRISTUPITI K POČETNOM OPISMENJAVANJU

Polonca Gregorčič ; OŠ Šmarjeta, Šmarjeta 1, Slovenija


Full text: croatian pdf 1.087 Kb

page 303-313

downloads: 372

cite


Abstract

Čitalačka pismenost jedna je od najvažnijih sposobnosti pri ulasku u školu. Omogućuje djetetu osobni rast i temelj je daljnjeg uspjeha u školi. Svjesna sam koliko je važno da dijete nauči čitati i pisati na što razigraniji i zanimljiviji mogući način, da se u procesu opismenjavanja igra i kroz igru upoznaje svijet slova i riječi.
O nama učiteljima ovisi na koji ćemo mu način predstaviti i približiti ovaj svijet te da u nastavu uvedemo što više igara, pjesama i bajki, koristeći različite metode i načine poučavanja, koji će dijete toliko privući da će teško moći dočekati ono vrijeme kad će upoznati i zapisati sljedeće slovo i riječ, te kad će sam pročitati svoju prvu knjigu, i kad će doći taj trenutak kad će reći: Sada mi mama više neće čitati, radije će me slušati. Često se sjetim i pjesnika Toneta Pavčeka koji je jednom rekao: „Ako nećemo čitati, nećemo preživjeti.“

Keywords

komunikacija, čitanje, sposobnost, spretnost, opismenjavanje

Hrčak ID:

262221

URI

https://hrcak.srce.hr/262221

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 754 *