Professional paper
Poticanje glazbeno nadarenih učenika na razvoj talenta u osnovnoj školi
Tanja Avsec
; OŠ Ivana Cankarja, Vrhnika, Slovenija
Abstract
Učiteljica glazbene umjetnosti, glazbenih izbornih predmeta i zborova u OŠ Ivana Cankara Vrhnika prezentirala je planiranje, organizaciju i provedbu učenja glazbeno talentiranih učenika u zadnjoj trijadi osnovne škole. Sustavno se opisuje i prezentira primjer dobre prakse i kreativne metode te izazovi poučavanja talentiranih učenika različitih dobi i razreda, koji svoje dobiveno znanje uspješno i uvjerljivo prezentiraju na javnoj izvedbi. Osim znanja sviranja instrumenta, koje stječu iskustvenim učenjem, sudionici stječu i vještine i spretnosti koje unatoč talentu nisu imali. Tijekom satova nastave stječu hrabrost odlučiti se o novim i nepoznatim stvarima, odvažnost živjeti izvan svojih okvira i suočavati se sa svojim talentom, spoznaju da učenje nove aktivnosti može biti konstruktivno i postupno, na završnom nastupu praktično provjeravaju i dožive rezultat kreativnog učenja i ponavljanja najtežih zadataka, upoznaju složenost učenja na vlastitim pogreškama, složenost samokritike i potrebu uvažavanja pozitivne kritike drugih, strpljenja i ustrajnosti u postizanju željenog uspjeha i cilja.
Keywords
glazbeni talent, inovativne nastavne metode, iskustveno učenje, sviranje instrumenta.
Hrčak ID:
264433
URI
Publication date:
1.11.2021.
Visits: 698 *