Professional paper
UČENJE NA DALJINU: MOTIVACIJSKI ALATI ZA PROVJERU ZNANJA IZ POVIJESTI
Laura Mohorko Kumer
; OŠ Cirkulane-Zavrč
Abstract
Novonastala situacija koja se odnosi na obrazovanje na daljinu unijela je mnoge promjene u odgoj i obrazovanje. Osim učenika, prilagoditi su se morali i učitelji. Od svih metoda učenja za postizanje željenih ciljeva učenja svakako se ističe metoda interpretacije. Potonju metodu bilo je vrlo teško implementirati tijekom obrazovanja na daljinu. Trebamo biti svjesni činjenice da smo rad na daljinu morali prilagoditi. Učitelji su naročito pri humanističkim predmetima morali paziti da objašnjenja kao takva ne budu preduga i suhoparna. Trebalo je prije svega motivirati učenike. Učitelji su pritom koristili različite suvremene pristupe temeljene na interaktivnim zadacima. Srećom, danas možemo koristiti razne internetske alate odnosno aplikacije, uz pomoć kojih učenicima približavamo nastavno gradivo, lakše ih motiviramo, te gradivo činimo zanimljivijim odnosno ugodnijim za učenje. Ujedno smo dobili priliku da učenici kroz rješavanje zadataka ostvaruju samovrednovanje, provjere svoja znanja i utvrde eventualne nedostatke. Web-aplikacije koje sam koristila pri provedbi nastave povijesti u sklopu rada na daljinu su sljedeće: Quizziz, Wheel of names.com i WorldWall. Riječ je o aplikacijama kojima sam učenicima željela omogućiti provjeru znanja tijekom njihovog rada na daljinu. Naime, sve one pružaju i povratnu informaciju nakon rješavanja, a naročito se ističu prisutnost raznobojnosti i zvučna podloga alata, što privlači pažnju učenika odnosno motivira ih za rad.
Keywords
motivacija za učenje, uporaba IKT, „online“ obrazovanje, nastava na daljinu, provjera znanja
Hrčak ID:
265636
URI
Publication date:
1.2.2022.
Visits: 777 *