Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.51650/ezrvs.15.3-4.3

SPECIFIČNOSTI BRENDIRANJA LUKSUZNIH PROIZVODA

Aleksandra Krajnović orcid id orcid.org/0000-0003-0553-2690 ; University of Zadar, Department of Economics
Jurica Bosna orcid id orcid.org/0000-0002-7633-4862 ; University of Zadar, Department of Economics
Sara Grubišić orcid id orcid.org/0000-0001-8538-7723 ; University of Zadar, Department of Economics


Full text: english pdf 92 Kb

page 29-38

downloads: 935

cite


Abstract

U suvremenom svijetu kojeg karakteriziraju brze promjene, uloga marketinga sve je važnija. Razvijanje brenda jedan je od načina na koji se može postići konkurentska prednost. Ovaj rad definira pojam luksuza kroz prizmu marketinga, prikazuje specifičnosti marketinga na tržištu luksuznih proizvoda te ključne faktore koji utječu na potražnju za luksuznim proizvodima. Rad je otkrio da je ključ uspjeha učinkovito stvaranje tržišne strategije čiji je glavni cilj stvaranje snažnog i emocionalnog dugoročnog odnosa između marke i potrošača. Također, novi trend "obilne rijetkosti" naveo je tvrtke u sektoru luksuzne robe da teže optimalnoj ravnoteži između ekskluzivnosti i pristupačnosti.

Keywords

marketing, brending, luksuz, marketing strategije, luksuzni brending.

Hrčak ID:

267903

URI

https://hrcak.srce.hr/267903

Publication date:

23.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 2.453 *