Preliminary communication
https://doi.org/10.51650/ezrvs.15.3-4.3
SPECIFIČNOSTI BRENDIRANJA LUKSUZNIH PROIZVODA
Aleksandra Krajnović
orcid.org/0000-0003-0553-2690
; University of Zadar, Department of Economics
Jurica Bosna
orcid.org/0000-0002-7633-4862
; University of Zadar, Department of Economics
Sara Grubišić
orcid.org/0000-0001-8538-7723
; University of Zadar, Department of Economics
Abstract
U suvremenom svijetu kojeg karakteriziraju brze promjene, uloga marketinga sve je važnija. Razvijanje brenda jedan je od načina na koji se može postići konkurentska prednost. Ovaj rad definira pojam luksuza kroz prizmu marketinga, prikazuje specifičnosti marketinga na tržištu luksuznih proizvoda te ključne faktore koji utječu na potražnju za luksuznim proizvodima. Rad je otkrio da je ključ uspjeha učinkovito stvaranje tržišne strategije čiji je glavni cilj stvaranje snažnog i emocionalnog dugoročnog odnosa između marke i potrošača. Također, novi trend "obilne rijetkosti" naveo je tvrtke u sektoru luksuzne robe da teže optimalnoj ravnoteži između ekskluzivnosti i pristupačnosti.
Keywords
marketing, brending, luksuz, marketing strategije, luksuzni brending.
Hrčak ID:
267903
URI
Publication date:
23.12.2021.
Visits: 2.453 *