Skip to the main content

Original scientific paper

KURIKULUMI GEOGRAFIJE ZA OBVEZNO OBRAZOVANJE U 11 EUROPSKIH DRŽAVA – KOMPARATIVNA ANALIZA

Zoran Curić ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek
Ružica Vuk ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek
Martina Jakovčić ; Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek


Full text: croatian pdf 1.153 Kb

page 444-466

downloads: 4.132

cite

Full text: english pdf 1.239 Kb

page 467-493

downloads: 3.900

cite


Abstract

U radu se analiziraju i kompariraju kurikulumi za obvezno obrazovanje
11 europskih država: Švedske, Finske, Norveške, Engleske, Škotske, Irske,
Nizozemske, Njemačke, Austrije, Slovenije i Mađarske. Analiza1 odgovara na pitanja:
trajanje obveznog obrazovanja, naziv nastavnog predmeta, opis ili određenje
predmeta, organizacija predmeta, položaj u kurikularnom području, ciljevi predmeta,
razredi i obrazovni ciklusi, obvezan ili neobvezan predmet, satnica (tjedno
i godišnje), didaktičko-metodičke smjernice, uvjeti izvođenja nastave, evalucija,
trendovi i preporuke za Hrvatsku.

Keywords

kurikulum; struktura kurikuluma; geografi ja; kurikularno područje; satnica; metodičke smjernice; evalucija

Hrčak ID:

24814

URI

https://hrcak.srce.hr/24814

Publication date:

10.12.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 9.329 *