Skip to the main content

Professional paper

ANTIČKA BAŠTINA I NJEZINI ODAZIVI U SADAŠNJICI-(PROJEKTNI RAD)

Vida Hočevar ; SREDNJA ŠKOLA JOSIPA JURČIČA IVANČNA GORICA


Full text: croatian pdf 285 Kb

page 550-559

downloads: 307

cite


Abstract

Projektni nastavni rad jedna je od ciljno orijentiranih metoda učenja. Kao i sve planirane aktivnosti i provedba projektnog nastavnog rada provodi se prema određenom planu kroz pojedinačne faze učenja, koje slijede jedna drugu u smislenom redoslijedu.
Projektni rad je proces učenja odnosno učenja o novim nastavnim sadržajima na način koji učenika transponira u aktivnu ulogu učitelja. To znači da učenik (ili grupa učenika) odabire određenu temu koja ga (ili ih) zanima i obrađuje je što samostalnije moguće u određenom kratkom ili dužem vremenu. Njegova promijenjena uloga u procesu učenja tijekom projektnog rada ne znači da je učitelj izgubio svoje značenje, već da je i učiteljeva uloga modificirana. Njegova je nova zadaća poticanje, usmjeravanje i pomaganje učenicima u učenju ili provedbi aktivnosti.
Učenik tako stječe neposredne spoznaje i znanja vlastitom aktivnošću.

Keywords

projektni nastavni rad, antička baština, timski rad, iskustveno učenje, cjeloživotno znanje

Hrčak ID:

270530

URI

https://hrcak.srce.hr/270530

Publication date:

1.2.2022.

Visits: 616 *