Professional paper
RADIONICE ZA POTICAJ NADARENOSTI U OSNOVNOJ ŠKOLI
Aleksandra Ključevšek
; OŠ dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec
Abstract
U školi u kojoj predajem nastavnici već dugi niz godina rade razne oblike rada s nadarenim učenicima. Nadarenost potičemo u nastavi s individualizacijom i diferencijacijom, na dodatnoj nastavi, u pripremama za natjecanja, u interesnim aktivnostima, u produženom boravku i raznim radionicama. Učenici sudjeluju u sportskim i kulturnim događajima, pomažu u pripremi likovnih izložbi… Na početku školske godine, mi učitelji potencijalno nadarenim i nadarenim učenicima nudimo različite aktivnosti u kojima će razvijati svoje potencijale. Od 1. do 5. razreda nudimo im likovne, matematičke, prirodoslovne radionice i radionice obogaćivanja rječnika. Učenici biraju aktivnosti koje bi željeli pohađati. Razrednik, učitelji i savjetodavna služba izrađujemo individualizirani program na temelju motivacije, interesa i sposobnosti učenika. U nastavku ću vas upoznati s aktivnostima koje provodim na radionici za bogaćenje rječnika. Uključuje učenike 4. i 5. razreda.
Keywords
promicanje nadarenosti, nadareni, radionice bogaćenja rječnika, igre riječima
Hrčak ID:
271211
URI
Publication date:
1.2.2022.
Visits: 592 *